Vragen? Bel ons!

Whatsapp 0512 382 075
tweespan.nl06 587 307 83

Valuta:
  • Onze klanten geven ons een 8.2
  • Pas & meetservice
  • Vandaag besteld, morgen verzonden
  • Wereldwijd bezorgd
  • Gratis gespreid betalen
  • iDEAL PayPal

Veel gestelde vragen:


BESTELLEN
Bestellen, hoe werk dat?
Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies indien van toepassing de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de groene knop 'in Winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt verder gaan winkelen. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op ‘Mijn Winkelwagen', rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunt u eventueel nog wijzigingen in de bestelling doen. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de groene knop ‘Ga door naar Afrekenen’ en volg de stappen in het bestelproces.

Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?
Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Wanneer de bestelling is afgerond, ontvangt u per mail de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door ubestelde artikelen vermeld. 

Waarom moet ik mijn telefoonnummer en emailadres invoeren?
Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.

Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt je binnen korte tijd een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw "Postvak In" staan, dan is het mogelijk dat uw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor "Ongewenste e-mail". Wanneer ook de mail daar niet in staat kun je de gegevens controleren via uw account of conact opnemen met ons.

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?
Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.



BETALING
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Uw bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via iDEAL, met de Creditcards VISA, Mastercard en American Express, met PayPal of via In3.

Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?
Een betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. De betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van je rekening afgeschreven of via een handmatige overboeking.

Wat is het IBAN-nummer?
IBAN is een Europees rekeningnummer, dat wordt gebruikt om betalingen binnen Europa uit te voeren. IBAN staat voor International Bank Account Number. Met dit unieke nummer worden de rekeninghouder, de bank en het vestigingsland herkend.

Waar kan ik mijn IBAN-nummer vinden?
Het IBAN van Nederlandse rekeningen kun je vinden via:
- www.ibanbicservice.nl 
- telefoonnummer 0900-4226 242 of 0900-IBAN BIC (lokaal tarief) .
- de "OveropIBAN"-app voor uw smartphone (iPhone, Android, Windows mobile en Blackberry)
- of sms rekeningnummer naar 4226 (IBAN)

Het IBAN-nummer staat ook op het bankafschrift van de bank.

Wat is het rekeningnummer van Tweespan Exclusive Ruitersport?
Iets retourstorten op onze rekening of een factuur betalen? Het rekeningnummer is NL72RABO0369035356



RETOURNEREN
Retourneren, hoe werkt dat?
U kunt de bestelling retourneren via de post of terugbrengen in de winkel. Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren via de post, dan kun je deze opsturen naar:
Tweespan Exclusive Ruitersport
Easterbuorren 24
9212 PZ Boornbergum

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het bestelformulier bij het pakket (schrijf uw IBANnummer en op het bestelformulier). Lever vervolgens het pakket in bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt, betaal de verzendkosten en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. Het retourbedrag wordt binnen enkele werkdagen na ontvangst retour teruggestort op het door u opgegeven IBANnummer.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan is dit kosteloos. Retourneren via de Post is voor uw eigen rekening. 



VERZENDEN
Moet ik verzendkosten betalen?
Voor de verzending van goederen en bestellingen rekenen we de prijzen Select Courier. 
Voor binnenlandse zendingen betaald u € 6,99, voor zendingen naar het buitenland wordt autimatisch een tarief berekend in uw winkelwagen. 

Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?
U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Bestelt u online uw bestelling, maar u wilt deze graag on onze winkel ophalen, dat kan! Dit kunt u aangeven in uw winkelwagen. 

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op met ons op. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
U kunt natuurlijk niet wachten om de door u bestelde artikel(en) te ontvangen. Het is daarom prettig om te weten wanneer u de bestelling thuis kan verwachten. We proberen altijd de bestelling de volgende werkdag te versturen via Select Courier. 

We proberen altijd alle producten (uit onze webwinkel) op voorraad te hebben, soms komt het echter wel eens voor dat dit niet het geval is. We zullen het artikel dan z.s.m. voor u nabestellen. In dit geval zullen we u via de mail of telefoon contacten.  

Heeft u nog vragen over de levering of laat de bestelling toch langer op zich wachten, neem dan contact met ons op via 0512 382 075